כל הפתרונות U4 (בשבילך)

לקבלת יעוץ חינם השאירו פרטים

    כל התשובות אודות משכנתאות לאיחוד הלוואות

    מרבית בתי האב בישראל מתמודדים עם מציאות כלכלית לא פשוטה. אנו מדברים לא רק על חריגה בחשבון באופן תמידי אלא על כך שאינם מבצעים פעולות שונות לשיפור המצב הכלכלי כמו הפחתת הוצאות וההגדלת ההכנסות. נכון שזה נשמע פשוט על הנייר, אך עבור אותן משפחות מדובר בקושי אמיתי שהן נאלצות להתמודד עמו ומתקשות לבצע את המהפך התזרימי המיוחל. על מנת להתמודד עם המצב ואולי לעשות צעד אחד בדרך להתנהלות כלכלית נכונה יותר כדאי יהיה לבחון משכנתא לאיחוד הלוואות. חברת פתרונות U4 מסייעת לאלפי משפחות בישראל בקבלת אשראי מגופים פיננסיים שונים הפועלים באישור משרד האוצר, החל מבנקים, דרך חברות ביטוח, חברות אשראי, בתי הלוואות ועוד. משכנתא לאיחוד הלוואות ניתנת בדרך כלל על ידי הבנק אך יכולה להינתן גם על ידי גופים שונים חוץ בנקאיים.

    מהי המשכנתא המדוברת?

    משכנתא לאיחוד הלוואות היא הלוואת משכנתא הנפרסת לתקופת זמן ארוכה (כיאה למשכנתא) ומאפשרת לנו להשתמש בכספי המשכנתא על מנת לסגור הלוואות והתחייבויות שונות, ובכך להפחית את ההוצאה החודשית. על ידי הפחתת ההוצאה החודשית ניתן יהיה להפוך את הקערה ולייצר הכנסה גבוהה יותר מההוצאה החודשית וכך במקום ללכת אחורה יותר ויותר בכל חודש – ניתן יהיה להשתמש בכסף ולמנף אותו לסגירת חובות והתחייבויות נוספות והפחתה נוספת של ההוצאה החודשית.

    מהם התנאים לקבלת משכנתא מסוג זה?

    בדרך כלל כדי לקבל משכנתא לאיחוד הלוואות כל שצריך הוא מרווח מספיק גדול בין יתרת המשכנתא הקיימת שלכם לערך הנכס שלכם. כלומר אם ניתן לקבל משכנתא של עד 60% מערך הנכס למשל וערך הנכס שלכם הוא מיליון שקלים, יש לכם משכנתא בגובה 400 אלף שקלים – הרי שתוכלו, על הנייר, לקבל תוספת משכנתא של עוד 200 אלף שקלים. עם הכסף הזה תוכלו להשתמש לחיסול הלוואות קטנות אחרות בשווי תוספת המשכנתא שלקחתם ובכך למעשה אתם מאחדים את ההלוואות להלוואת משכנתא אחת עם הוצאה חודשית פחותה יותר. לפרטים נוספים והתייעצות עם אנשי המקצוע המנוסים של פתרונות U4 צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

    כל הפתרונות U4

    השאירו פרטים להתאמת הפתרון הייחודי עבורכם ובדיקת זכאות

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support